نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی فریجیدر
نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی فریجیدر
2019-07-24
خدمات تعمیر لوازم خانگی فریجیدر
خدمات تعمیر لوازم خانگی فریجیدر
2019-07-24
نمایندگی تعمیرات مرکزی لوازم خانگی فریجیدر

نمایندگی تعمیرات مرکزی لوازم خانگی فریجیدر

شرکت آسا سرویس (فریجیدر 24) نمایندگی تعمیرات مرکزی لوازم خانگی فریجیدر ، با هدف جلب رضایت مشتریان گرامی، بهبود عملکرد خدماتی خود را در راس امور قرار داده است. در دورانی به سر می‌بریم که زمان، حکم طلا را دارد و خریداران عزیز محصولات فریجیدر، ممکن است برای مراجعۀ حضوری وقت کافی و یا شرایط مناسب را نداشته باشند. نمایندگی فریجیدر، این امکان را فراهم آورده است تا مشتریان ما، با مراجعه به وبسایت، به صورت آنلاین و هر وقت از شبانه روز که بخواهند، بتوانند در مورد مشکلات احتمالی محصولات، اطلاع رسانی کنند و به سرعت از مشاورۀ رایگان و نیز تخصص کادر مجرب مجهز به تجهیزات مدرن، برای رفع سریع و قطعی مشکل خود برخوردار شوند و در صورت نیاز فرم درخواست خدمات را تکمیل کنند تا ظرف مدت 24 ساعت همکاران ما در قسمت پشتیبانی با شما تماس بگیرند.

 

نمایندگی تعمیرات مرکزی لوازم خانگی فریجیدر

نمایندگی تعمیرات مرکزی لوازم خانگی فریجیدر

 

خدمات پس از فروش فریجیدر مطابق استاندارد های جهانی به مدت 10 سال از زمان تولید محصولات می باشد . این خدمات شامل خدمات گارانتی و وارانتی محصولات است و تمامی نمایندگی های خدمات پس از فروش فریجیدر در تمامی نقاط دنیا از جمله آسا سرویس که نمایندگی تعمیرات مرکزی لوازم خانگی فریجیدر را دارا می باشد؛ این خدمات را موظف به انجام هستند.

به منظور اعتلا و احترام به فرهنگ و خواسته مشتریان در همه جوامع شرکت بزرگ فریجیدر نمایندگی های معتبر خود را در تمام کشور های هدف خود از جمله ایران با ارائه اموزش های لازم و تخصصی و همچنین اعطا کد و استاندارد های لازم به عنوان خدمات پس از فروش و تعمیرات فریجیدر فعال نموده و از انها خواسته تا با تمام همت و تلاش خود در راستای رضایت مشتریان این کارخانه بکوشند تا خدمات تعمیرات فریجیدر در نمایندگی فریجیدر بدون هیچ مشکلی انجام شوند. 

از جمله خدمات پس از فروش شرکت فریجیدر در ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

• نصب و راه اندازی محصولات مختلف فریجیدر در محل مشتری
• امضا و تایید برگ گارانتی و وارانتی محصولات این شرکت
• ارائه آموزش و اطلاعات مورد نیاز به مشتریان

• در دسترس بودن برای مشتریان بصورت دائمی تا بتوانند در صورت نیاز به راحتی با کارشناسان خدمات پس از فروش ارتباط برقرار نمایند
• بالا بردن اعتماد مشتریان به محصولات فریجیرد
• انجام خدمات فنی و تخصصی از جمله تعمیرات و رفع عیوب فنی و ظاهری محصولات فریجیدر
• ارائه بازخورد مشتریان اعم از منفی و مثبت به کارخانه اصلی

• تلاش برای مرتفع نمودن و رفع مشکل مشتریان ناراضی
• اراده زمانبندی و برنامه های تعمیرات و نگهداری محصولات
• استفاده از بهترین و متخصص ترین کارشناسان مورد تایید این کارخانه

• ارائه امکانات مشارکتی مشتریان در فرایند بهبود مستمر کارخانه فریجیدر
• جمع بندی و اعلام مشکلات احتمالی محصولات فریجیدر به کارخانه
• پیگیری خواسته های کارخانه در امور مرتبط با نمایندگی ها

• ارائه خدمات شبانه روزی و انجام تعمیرات در محل و مکان مشتری در هر رزمان که مشتری نیاز بداند .
• دادن اطمینان به مشتری در خصوص انجام خدمات مورد نیاز در کم ترین زمان
• نظارت و بررس عیوب و مشکلاتی که مشتری نیاز بداند

• قابلیت ارائه خدمات جدید و به روز برای کارخانه فریجیدر
• انعطاف پذیری و ارائه ساختار های مختلف برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان
• ایجاد بانک اطلاعاتی مشتریان برای نظرسنجی ها و خدمات مختلف مورد نیاز به مشتریان

 

نمایندگی تعمیرات مرکزی لوازم خانگی فریجیدر

نمایندگی تعمیرات مرکزی لوازم خانگی فریجیدر

کارخانه فریجیدر با حساسیت خاصی در کیفیت محصولات خود به دنبال ارائه برترین ها به مشتریان خود می باشد . یکی از مهم ترین وجوه تمایز کارخانه فریجیدر نحوه ارتباط با مشتریان و خواسته های آنها است که در صورت نیاز خود کارشناسان این کارخانه با تماس مستقیم با مشتریان مورد نظر از انها در خصوص کیفیت و مشکلات احتمالی محصولات پرس و جو خواهند کرد.

بازدیدها: 24

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات